Kampanja „Doživi domaće. Istraži ruralnu Hrvatsku!“, koju je Hrvatska turistička zajednica pokrenula početkom svibnja s ciljem poticanja domaćeg turističkog prometa kroz upoznavanje hrvatskih ruralnih destinacija, u svega dva mjeseca postigla je odlične promotivne rezultate ostvarivši gotovo 33 milijuna impresija putem online kanala, društvenih mreža i digitalnog vanjskog oglašavanja, dok je sedam tematskih videa u cijelosti pregledano gotovo 4 milijuna puta.
– Odlični rezultati prvog vala kampanje za promociju ruralnog turizma potvrđuju kako Hrvatska ima zanimljivu i raznoliku ruralnu ponudu te kako interes za takvom vrstom turizma na domaćem tržištu itekako postoji. Drugi val kampanje planiran je za jesen tijekom koje će se promovirati dodatna četiri tematska videa. Potražnja za odmorom u ruralnim destinacijama kontinuirano raste, posebice u okolnostima globalne pandemije tijekom koje su najtraženiji turistički proizvodi i kapaciteti koji jamče kvalitetu i sigurnost- istaknuo je direktor HTZ-a Kristjan Staničić, nadodavši kako su domaći gosti u dosadašnjem dijelu godine ostvarili oko 3,7 milijuna noćenja što je rast od 17 posto u odnosu na isto razdoblje lani.
Brojne hrvatske destinacije, obuhvaćene video materijalima, u razdoblju nakon emitiranja ostvarile porast posjetitelja pa je tako Park prirode Papuk u prvih sedam mjeseci 2021. ostvario rast posjeta od 48 posto u odnosu na isto razdoblje rekordne turističke 2019. godine.
– Porast od 48 posto potvrda je da posjetitelji prepoznaju turistički potencijal Parka prirode Papuk, a nama izvrstan motiv da ne odustajemo u dokazivanju da Slavonija ni po čemu ne zaostaje za ostalim dijelovima Hrvatske. Prekrasna priroda i konstantni projekti ono su što ukratko opisuje Papuk kojeg želimo pozicionirati kao istinski slavonski brend kojeg godišnje posjeti preko 50.000 posjetitelja- istaknuo je ravnatelj Parka prirode Papuk Alen Jurenac. Muzej krapinskih neandertalaca ostvario je porast individualnih posjetitelja od 12 posto u odnosu na isto razdoblje 2019., dok je primjerice karlovačka turistička agencija Croatia Open Land tours DMC ostvarila rast od čak 41 posto. PR stručnjakinja za Croatia Open Land Tours DMC Mia Bednaž istaknula je značaj ove kampanje za promociju karlovačkog turizma. „U zadnjih godinu dana povećala se potražnja za izletima i turama kroz koje se istražuju prirodna i kulturna baština Hrvatske. Surađujemo i komuniciramo s velikim brojem dionika turizma Karlovačke županije i povratne informacije oko kampanje više su nego zadovoljavajuće“, zaključila je Bednaž. Kampanja se aktivno provodi na online i offline kanalima komunikacija te kroz društvene mreže Croatia, Full of Life uz oznake #RuralnaHrvatska i #DoživiDomaće. U sklopu kampanje svi video materijali dodatno su emitirani na nacionalnim i lokalnim TV postajama.
Kampanju je uz Ministarstvo turizma i sporta inicirala Udruga ruralnog turizma Hrvatske, a realizira se u suradnji sa zajednicama kulturnog i pustolovnog turizma i obiteljskog smještaja pri HGK, dok je zaštitno lice kampanje hrvatska voditeljica Doris Pinčić, koja je ujedno i autorica 12 video materijala koji obuhvaćaju jedinstvenu turističku ponudu hrvatskih ruralnih područja.(via.hr)